Nån / Några bilder snabbt :)<3

Hejsan min söta läsare
Hur mår ni ? <3
Själv mår jag parfekt..
Tur för mig det..

Jag ska gå ner & hyra film om en liten stund (:
Tror jag ♥
Min syster & Levent ( Pojkvän )
Har vart på besök ,
Sjukt mysigt.<3

Till Midag idag blev det Hamburgare,, !
Gött (y)
Imon blir det att gå på Ifk Matchen mot Dif ( Djurgåden )
Ska bli fett kuul <3
Vi ska juu ta seger Ofc ♥
Men nu ska jag hyra film sen blir det att ta en varm dusch efter filmen antar jag <3



Men jaja Ska kila nu

Ciao  // Naomi

Puss&Kram

Bilder kan ni få snabbt innan jag sticker , <3

 

 

Gammla biler fick det lov att bli today vi syns om en stund,!

SeeYaa♥

 


Kommentarer
Postat av: Moa

Kan du sluta ta den bilden som är min och lägga ut utan lov?

2011-05-30 @ 16:28:20
URL: http://moisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0