Ida ♥☻☺

Tjeena allla . :)

är int så bra på det här ordet

BLOGGA

;((

men ska ändra på det bara... kan blogga via mobil

:)

Men ha Webb med Jessica

Vet int varför men jaja

Nu ska jag bara ladda upp "gammla bilder"

 

 

 

 

 

Har vart med Ida Andersson Idag , :) <3

I helgen kommer Jamela ♥

( Systerdotter 6år , <3

& PÅ söndag fyller hennes lillebror 1år ( in systerson , :D<3)

Har en till har tre st..

En Jamela tjej

Lionell Kille

Liam kille Lionell fyller ett  , :D<3

Jamela ♥

Jamela♥

Lionell ♥

Liam ♥

 

 

 

Asso Hur mer söta får man bli alla tre så jävla underbara snälla roligA

ALLTID GLADA , :D

Mina bara mina , <3

Älsar er över allt annat , ♥

Ni är det finaste Naomi Vet jag älskar er.. Ni är mig ..

Men alla i min familj ni är alltid så jävla underbara , & finns alltid där för en , <3

 

Familj :

Mamma : Ji - min ♥

Pappa : Joakim & christer <3

Syskon : Bror  Casper - Alexander - Hampus

Syrror : Madde Matilda Sol Emelie Stephanie Jennifer , ♥ 

Har inte bild på alla  , !<3

Men jag kan Ta bild på de nästa gång jag träffar dem . <3

<3

Men puss hej , ♥





Naomi♥

Love Yaa♥ Är damp kär :$♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0