Hej Allt Roligt fooolk , :D<3

HejAllaMänniskor , :)


Imon tar min syster Matilda Studenten (Y)
Lisa's Olsson's Syster gör ockås det , :)
Hoppas vi sees , :)
Yess Hoppas det Söta Liiiisa,:)
Men Jaja (L)
Vad ska jag säga..? :)
Sorry att jag inte har bloggat på ett tag..!
Har inte haft det så bra..
Och har vart med massa kompisar så har inte riktigt orkat..
Men nu ska ni få reda på mitt schema,,:)

Måndag : Inte så mke..<3 Jag hade det bah soft..!
Tisdag : (Idag) Har vart med Ida Idag..
Onsdag : Studentfirande/Fest..
Torsdag LEDIG
Fredag : LEEDIG Yeess. :DDDDDDDDDDDD
Men nu ska ni få bilder
Tråkiga tror jag ?
Har inte bästemt mig ( Stav..
Här väljer jag...
Slumpen drar...
Jamela ♥


Fin ?
Sista bilden är daaamp gammal,!♥
Älska den sjukt fina bild.. Har ju orginalet och den orginalet är endå finast..<3
♥_♥

/ Naomi<3

Visst har det vart varmt today ? :)
Vad tkr ni ?
Älskar dig *******♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Var också på studenten i dag men kanske nte samma? Iaf jag såg nte dig eller Lisa? Iaf hej då

2011-06-01 @ 22:52:07
Postat av: N A O M I ♥

Hej Ellen , ♥

Var du där i Onsdags då eller ? :)

Jag var där i onsdag's .

Messar dig snart Bästavän,♥

Puzz

2011-06-03 @ 14:03:45
URL: http://detfinaztesomfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0