Hej Alla Fina Människor (a)<3

HejAllaSjuktFinaMänniskor(a)♥

Kom hem från skolan nyss (Y)
kvart i tre ska jag på men ridkläder min Pappa är ju hovslagare..!
Hahahahahhahaha kUUL , :)
Ahh & jag ska "lixom vara med som hans assistent.."
Även om jag har vart med mer tusenmiljoner grr -.-'
så är det så sjukt kuul , :D
Älska hästar , :D
Jag rider ju fem minuter ifrån Näss,,!
Man fortsätter bara upp på den lilla vägen..
Sen står det en skyllt med storabokstäver "VästaVindensIslandshästar"
Så sjukt härliga hästar där uppe..!
Det finaste hästarna som skådats ! (a)
SJÄLVKLART Elr " ofc " <3
Saknar min Vón . <3



Man kan säga "typ" att hon är min sköthäst !♥
Min Sötnos..<3
Men jaja ganska långt inlägg..!<3 var glada för det , ;)
Puss hajj //NaomiiiSandén♥
Uppdatera mer imon trorligtvis om jag int bloggar mer sen idag puzzzzzzz




det håller fortfaarande på !<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Naomi!

Fin Design

Jag blev lite lite sen med min komentar förlåt.!

Jätte bra blogg har du..:D

Frågan är : Kan du göra ett viedoinlägg??

Gillar att kolla på såna..! :)



Ps... Svara så fort du kan så är du snäll

Kram Sara



Fin är du ockås.. // Sara

2011-05-24 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0