Grattis Älskade Elin Granqvist jag bryr mig om dig.<3

Hello!
Idag fyller världens bästa Elin Granqvist 13 år , :DD
Grattis Baby <3
Jag vet att det förstörde din födelsedag men endå..<3
Jag är här vid din sida ♥
Alltid Elin (L)
Är det något nämen säg det då ,
Är det nåt jag int ska berätta gör jag inte det,..<3
tycker synd om dig älskling,<3


Jag älskar dig mest över hela världen du är en riktig vän som aldrig sviker en & finns alltid
vid enns sida vad man en gjort..!♥

Aja Love Yaa Elin ♥

Vi har vänskaåp ingen kan ta (A)

Det var Elin's tur tyvcer jag för jag vet att hon har det jätte jobbigt just nu,!
Så jag finns för hennee♥


Ska åka till Lisberg snart Pappa ska bara hämta mig så är jag hos han en hel vecka så
jag bloggar lite när jag kan..

Nu är min syster hemma ibland så det kommer gå sådär
HON vill ha datan de är därför , ;)
Men Pappa kommer vilken sekund som helst så får Tacka för mig & säga Hejdå för denna
lilla pratstunden , :)
Ska åka balder har aldrig åkt den hahahah damp ?
Yess Iknow ,


Puss Naomi♥

Kommentarer
Postat av: elinthagranqvist ♥

tack gumman, ! finns för dej med <3

2011-06-14 @ 18:59:55
URL: http://elinthagranqvist.bloggplatsen.se
Postat av: YouknowNaomi

Gumman ja g vet att du finns love u , !

2011-06-15 @ 21:20:12
URL: http://youknownaomi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0